giovedì 20 gennaio 2011

plec acasa

chiar asa, maine plecam in tara cu catel, purcel si asa mai departe...adica cu sotul, cu Super Ciccio, mama, toate bagajele care inca trebuie sa le fac si o gramada de emotii. Emotii...pai de ce? Beh, pentru ca sunt mai bine de 4 ani de cand nu merg acasa, de cand nu fac o plimbare prin locurile cunoscute mie ca si "acasa", de cand nu ma copleaseaza navalnic amintirile acestora, a prietenilor si a tuturor aventurilor care le-am petrecut in oraselul meu.

Imi este dor. Dor de a merge pe jos pana in Darmanesti, la Liceul de informatica (mai precis cred ca acum se numeste Colegiul National de Informatica) si parcurgand acest traseu sa-mi aduc aminte ca faceam acest drum acum cativa ani buni impreuna cu fostii colegi, cand decideam sa chiulim, sa mergem pe deal sau prin vreun bar. Dor de a face o plimbare pana in strand, trecand pe sub copacii care se alineaza de o parte di de a alta a drumului, respirand mirosul pamantului de padure, a rasinii brazilor si aducandu-mi aminte cum faceam acest drum cand trebuia sa-l intalnesc per el, bastardul care mi-a rupt inima la 14-15 ani. O Doamne, cum a trecut timpul si cum m-am schimbat.

Ma emotionez, caci am plecat din oraselul meu o copila inocenta, cu toata viata inainte, ca un jurnal cu pagine goale care urma sa fie umplut cu povestirile tuturor experientelor noi care ma asteptau si iata-ma acum ca ma intorc o femeie (una bella donna direbbero alcuni ;o) ) casatorita si cu un ingeras de copil. Parca nu ma recunosc.

Nessun commento:

Posta un commento